مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری


سپاهان باتری و صبا باتری از شرکت های معروف در زمینه تولید انواع باتری ماشین هستند که رقابت تنگاتنگی نیز با هم دارند. در طی سال های اخیر با گسترش و پیشرفت فناوری در زمینه تکنولوژی ساخت باتری خودرو، شرکت های مختلف ایرانی سعی بر این داشته اند که با فناوری روز دنیا همگام بوده و محصولاتی با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کنند. در بین شرکت های تولید کننده باتری ماشین نام صبا باتری و سپاهان باتری شهرت بسیاری داشته و در صدر قرار دارند. شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد که چه باتری مناسب خودرو  و از کدام شرکت باید خریداری کرد؟ در این مقاله در مورد این دو شرکت توضیح دادیم و به شما کمک می‌کنیم تا با شناخت کافی از آنها مناسب ترین باطری را خریداری کنید. 

صبا باتری 

صبا باتری فعالیت خود را از سال 1362 آغاز کرده و از قدیمی ترین برندهای باتری سازی در ایران است و سابقه ای طولانی در صنعت باتری سازی دارد. صبا باتری در طی این سال ها توانسته در سطح خاورمیانه به یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان باتری ماشین تبدیل شود و در این صنعت بدرخشد. لازم به ذکر است که تمامی باطری های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی و جهانی ساخته شده است. 

مزایای صبا باتری

از ویژگی ها و مزایای بارز آن می‌توان به دارا بودن قیمت مناسب، کیفیت ساخت باتری ها و خدمات گارانتی برای مشتریان است.

معایب صبا باتری

هر محصولی که روانه بازار می شود علاوه بر مزایا معایبی نیز دارد. در مقایسه صبا باتری و سپاهان باتری می توانیم به عملکرد ضعیف صبا در سرما اشاره کرد. این باتری در سرما به دلیل جنس مواد به کار رفته و ساختارش عملکرد مناسبی را نشان نمی دهد و همین طور این باتری به دلایل  رقابتی بودن بازار و ارزان نگه داشتن قیمت کیفیت برخی عناصر را کاهش داده که در بلند مدت از عمر مفید باتری کاسته می شود اما کارایی خود را به خوبی حفظ می کند.
طول عمر صبا باتری در مقایسه با سپاهان باتری، با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف حدود دو سال است که نسبت به باتری های سپاهان از طول عمر کمتری برخوردار است. البته این عدد به صورت میانگین بوده و ممکن است طول عمر باتری بیش تر از دوسال نیز بشود.
 از محصولات شرکت صبا باتری می توان به باطری های آرمو، واریان، کاسپین، سوپراستارت اشاره کرد.

سپاهان باتری

حال نوبت به بررسی دیگر غول باتری سازی ایرانی یعنی سپاهان باتری است که این برند نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.
سپاهان باتری از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در شهر اصفهان آغاز کرده و با کمک جمعی از متخصصین و پرسنل این مجموعه توانست فرصت شغلی بسیاری را ایجاد و طرح های توسعه متعددی را ارائه و بخش قابل توجهی از سهم بازار را از آن خود کند.
سپاهان باتری دوست دار محیط زیست بوده و گواهینامه صنعت سبز از سازمان محیط زیست را نیز داراست. سپاهان باتری نیز همگام با استاندارد های روز دنیا ساخته شده و توانایی رقابت با باتری های خارجی را دارد. باتری های سپاهان به شکل سیلد و غیر سیلد تولید و از مزایای آن می توان به آمپرهای متفاوتی که باتری های این شرکت دارند اشاره کرد. 
سپاهان باتری دو نوع باتری تولید می کند که شامل باتری خودرو و باتری صنعتی هستند. باطری های خودرو در سه دسته سوزوکی، اتمیک و اوربیتال ساخته و تولید می شوند. 

مزایای سپاهان باتری

یکی از مزایای سپاهان باتری این است که برای محصولات مختلف خود گارانتی متفاوتی را در بازه های زمانی مختلف در نظر گرفته است. مثلا برای کل باطری های اتمیک ۱۵ ماه گارانتی در نظر گرفته شده است.

معایب سپاهان باتری

باتری های سپاهان معایب زیادی نداشته و مقایسه صبا باتری و سپاهان باتری، این باتری ها از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و از قیمت بالاتری نسبت به صبا باتری برخوردار هستند.

سپاهان باتری و صبا باتری دو برند معروف در صنعت باتری خودرو هستند که مشتریان زیادی را نیز به خود جلب کرده اند. به طور کلی هر دو باتری به نسبت قیمتشان به صرفه هستند و خدمات خوبی را ارائه می کنند. سپاهان باتری، باتری های گران قیمت تری نسبت به  صبا باتری دارد. اگر نیاز به مشاوره رایگان در انتخاب باتری مناسب خودرو دارید با کارشناس آقای باطری از طریق شماره 1696 تماس بگیرید.